PRODUCTE FINAL PROJECTE DEL CINEMA A L’AULA DE 5È

Bon dia companys/es,

M’agradaria explicar-vos un altre projecte que hem realitzat a l’escola Àngel Guimerà. En aquest cas s’ha dut a terme amb els nens i nenes de 5è. El projecte va sorgir de l’interès dels infants, degut a que van triar ser la classe dels actors i les actrius i volien aprendre coses sobre el món del cinema. Així doncs vam treballar la història del cinema on el producte final va ser la elaboració d’una línia del temps que tenim penjada al passadís de l’escola i que recull tots els treballs d’investigació que han dut a terme. Després sentien interès per com es feia una pel·lícula, i treballant la dimensió d’Expressió escrita en llengua castellana vam elaborar el guió de la nostra pròpia pel·lícula titulada “La fiesta de pijamas”. Ara, ens trobem en el moment de gravació i editatge que ens permet treballar des de la competència digital.

El dia 31 de maig convidarem a les families a l’escola, on tindrà lloc la Gala dels Òscars. En aquesta gala l’alumnat explicarà a les families com va sorgir aquest projecte, quines coses han après i descobert sobre el món del cinema i finalment els projectarem la pel·lícula que és el producte final amb el que conclourem aquest projecte.

En definitiva, podem dir que al llarg del projecte hem elaborat tres productes finals coincidint amb la finalització de cada trimestre i de la part del projecte que treballàvem:

1r trimestre: Línia del temps

2n trimestre: Guió de la pel·licula “La Fiesta de Pijamas”

3r trimestre: Visualització de la pel·lícula i explicació a les families en la Gala dels Òscars.

Us adjunto el segon dels productes finals, que és el guió de la pel·lícula redactat per l’alumnat.Guión final

(Jenny)