EL RESTAURANT A EDUCACIÓ INFANTIL

Al projecte d’Escola del Restaurant que hem dut a terme aquest curs hem tingut en compte criteris metodològics que haviem acordat prèviament.

L’agrupament internivell  i una metodologia activa havien d’estar presents en gran part de les sessions que destinavem al projecte.

En quan al treball internivell (P3, P4 i P5 a cada grup) s’ha de dir que ho vam valorar molt positivament. Vam dividir els alumnes del cicle d’Educació Infantil en quatre grups en els quals hi havia alumnes dels tres cursos. En total hi havia uns 8 alumnes en cada grup.

Això ens va permetre que les tasques puguessin ser més diversificades ja que sempre els grans ajudaven i estimulaven  als petits.

La metodologia activa en tot moment també ens va semblar interessant. Els plantejàvem reptes que havien de resoldre el més autònomament  posible. Totes les activitats plantejades partien d’un repte que s’havia de resoldre a partir de la propia acció (Elaboració d’una carta, classificar aliments, elaborar una recepta, etc. )

A les imatges podeu veure com, agrupats en equips, elaboren la carta del restaurant  buscant imatges per fer els seus dibuixos.  També podeu veure l’elaboració del pa que vam deduir a partir del visionat d’un vídeo de youtube.