Qui som?

Vam obrir el centre el curs 17/18. Treballem per projectes; fem una franja diària de treball interdisciplinari per projectes, que inclou tots els àmbits. Segons el projecte , hi té més incidència uns àmbits que uns altres i ho regulem al llarg del curs i de l’etapa per equilibrar la distribució dels àmbits curriculars. La durada aproximada és de 6 setmanes.

La nostra experiència és molt positiva, ens ha facilitat el treball en equip dels docents, la cohesió, del professorat, també entre els alumnes i amb la comunitat educativa en general. Treballem com un equip creatiu: programem, planifiquem, revisem i avaluem junts tant el procés com el resultat de l’aprenentatge dels alumnes. Introduïm les millores que calen per optimitzar el desenvolupament del projecte i garantir l’èxit dels resultats. Això ens ha facilitat una transferència cap als àmbits de cada especialitat docent que dona harmonia i coherència al projecte educatiu de centre. Prioritzem la significativitat, la comunicació, l’acció i la projecció interna i externa a través de propostes engrescadores amb activitats i formats dels subproductes i productes finals diversificats. No els repetim: els creem o els fem créixer.

Carme Agustí i M. Pilar Alcalà