La veu dels alumnes a l’escola Pinyana

Finalitzat el curs 17-18 vam fer balanç i treure la conclusió de que l’alumnat de l’escola havia de ser més protagonista de les decisions i elaboració del projecte d’escola d’aquest curs.

Per això es va tractar a cada tutoria  quin era el projecte que volien treballar amb tota l’escola per tal de celebrar el 10 è d’aniversari. Posteriorment, els representants de cada classe van realitzar un consell dels infants amb l’equip directiu per tal de compartir les idees que havien anat sortint a cada classe.

L’equip directiu va fer un recull amb les propostes.

Aquestes propostes van ser exposades a l’equip impulsor i les que es repetien a més grups van ser les escollides.Van decidir crear jocs relacionats amb els deu anys de vida de l’escola, compartir-los amb les famílies i realitzar un pastís commemoratiu de l’aniversari.