Qui som? Escola Valeri Serra

L’Escola Valeri Serra de Bellpuig és una escola pública de dues línies que actualment té matriculats 275 nens i nenes.

Aquest és el primer curs que l’escola participa de la Xarxa de Competències Bàsiques.

L’experiència prèvia en el treball per projectes es limita als projectes interdisciplinaris que s’han realitzat al llarg dels cursos escolars i als projectes engegats al Parvulari de l’escola. L’escola també té experiència en Projectes Europeus com ara Comènius i Erasmus +, en què hi ha participat tot el centre. Esperem que la participació en la xarxa XCB serveixi per a impulsar noves metodologies al centre a partir de la formació i l’intercanvi d’experiències amb els altres grups.

Els projectes que duem a terme i supervisem des de l’equip impulsor són dos: “L’hort”, que es duu a terme al Parvulari del centre i “Els Animals”, projecte del Cicle Inicial.