Setmana de projectes

L’institut Escola Daniel Mangrané dedica una setmana completa durant el curs a implementar el treball per projectes, a banda de 4 dies previs solts durant els mesos anteriors que serveixen de preàmbul preparatiu per a la setmana gran, en tots els nivells de l’educació primària i secundària. El nostre equip d’alumnes ja té clar quin serà el producte de l’APS. Realitzaran el 1r EdCamp d’alumnes per als alumnes fet mai a les Terres de l’Ebre.

Un edcamp és un espai de trobada, on tu ets el protagonista, a diferència de les conferències tradicionals tothom pot participar-hi. No hi ha un programa definit per l’organització, ja que són els participants els qui construeixen conjuntament el programa a partir dels temes que són del seu interés. Es tracta de compartir coneixements i aprendre entre iguals, i és a través de la conversa i l’intercanvi com es desenvolupa, i a més serà gratuït.

Projectes primària i secundària (del 18 al 22 de març)