Un tarannà diferent!

Aquest any he tingut la sort d’aterrar al Daniel Mangrané (Tortosa), després d’haver estat en l’institut de Torredembarra (Tarragona) i de Centelles (Vic) i crec que passaré un curs, si més no, molt entretingut. Ja el primer dia, a setembre, vam fer dinàmiques amb altres companys/es i ens vam agrupar per equips. Aquests equips de profes hauríem d’assumir el rol de coordinadors/es del projecte de 3r de l’ESO per a guiar als alumnes en la tasca de prestar un servei a la comunitat, un aprenentatge servei (APS).

Ja des del primer moment hi vaig intuir que aquest centre tenia un tarannà diferent dels altres dos als quals havia tingut el plaer de formar-ne part, i no només pel fet que puguem trobar un mobiliari als passadissos d’allò més acollidor, sinó també perquè la implicació de l’equip directiu, professors/es, mares, pares, tutors/es i alumnes és una realitat (pot ser també afavorida pel fet que només hi ha dues línies a cada nivell), que fa que tots plegats formem part d’una família que et fa sentir ple d’il·lusió per vindre cada dia a gaudir i aprendre uns dels altres.