Escola Aurora, ZER Alt Lluçanès: Planificació

A nivell de claustre hem tingut algun problema a l’hora de definir com podíem treballar aquest projecte perquè el tema de les emocions és tan abstracte que ens ha costat de definir ben bé el què volíem o preteníem aconseguir.

Vàrem decidir que aquest projecte el duríem a terme a l’hora de tutoria amb els tutors i implicaríem tots els mestres que intervenen amb els alumnes, per tant, els mestres especialistes també han treballat  aquest projecte en la seva àrea.

La decisió de les activitats que duríem a terme al llarg del curs varen sortir d’una assemblea que vàrem fer, primer a nivell de cada aula i després a nivell de tots/es els/les alumnes de l’escola.

A nivell de claustre si que ens vàrem plantejar quins eren els objectius mínims que volíem aconseguir, en cada un dels nivells d’alumnes. Ens vàrem marcar uns objectius per educació infantil, uns per cicle inicial i uns per cicle mitjà i cicle superior. La manera d’aconseguir aquests objectius hauria de sortir de les activitats escollides per als alumnes.

Al mig del projecte, hem tingut un debat de reflexió sobre els projectes i com es treballen. Ens hem adonat que hi ha moltes maneres de fer projectes, que cada mestre/a l’enfoca segons la seva pròpia metodologia, sense deixar de banda la línia d’escola.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *