A nivell de claustre hem tingut algun problema a l’hora de definir com podÃem treballar aquest projecte perquè el tema de les emocions és tan abstracte que ens ha costat de definir ben bé el què volÃem o pretenÃem aconseguir.
Và rem decidir que aquest projecte el durÃem a terme a l’hora de tutoria amb els tutors i implicarÃem tots els mestres que intervenen amb els alumnes, per tant, els mestres especialistes també han treballat aquest projecte en la seva à rea.
La decisió de les activitats que durÃem a terme al llarg del curs varen sortir d’una assemblea que và rem fer, primer a nivell de cada aula i després a nivell de tots/es els/les alumnes de l’escola.
A nivell de claustre si que ens và rem plantejar quins eren els objectius mÃnims que volÃem aconseguir, en cada un dels nivells d’alumnes. Ens và rem marcar uns objectius per educació infantil, uns per cicle inicial i uns per cicle mitjà i cicle superior. La manera d’aconseguir aquests objectius hauria de sortir de les activitats escollides per als alumnes.
Al mig del projecte, hem tingut un debat de reflexió sobre els projectes i com es treballen. Ens hem adonat que hi ha moltes maneres de fer projectes, que cada mestre/a l’enfoca segons la seva pròpia metodologia, sense deixar de banda la lÃnia d’escola.