AVALUACIÓ

Pel nostre centre, l’avaluació és un aspecte fonamental i clau en el procés d’aprenentatge. L’entenem com a reguladora i formadora alhora i per tant té un pes molt important tant en la programació del projecte com en el desenvolupament.

Això fa que, ja des d’un bon principi, tinguem clars els criteris d’avaluació a treballar i per tant organitzem tota l’activitat formativa entorn aquests criteris o objectius.

L’altre aspecte important del centre és que els criteris d’avaluació estan definits a nivell d’àmbit. Això vol dir que estan prèviament fixats i que, quan dissenyem un projecte, ho fem pensant en què volem que aprenguin els alumnes en aquell moment concret de l’etapa.

Un altre punt en el què hem treballat aquest curs és en aconseguir una avaluació individual del projecte. Ho hem aconseguit demanant tasques individuals abans i després de cada activitat cooperativa.

En aquest projecte en concret hem pogut extreure evidències formatives individuals en diferents moments del procés i en el desenvolupament del joc de rol.

Per últim, remarcar que els projectes són un context d’aprenentatge òptim per a treballar les competències transversals (digital i autonomia personal i social) que al centre també tenim desenvolupades.

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *