CICLE INICIAL

Tenint en compte que cada nivell treballa un autor diferent, aquest any farem el projecte per nivells.

La durada serà d’una setmana per fer un treball a nivell interdisciplinar, tot i que prèviament s’haurà treballat l’autor en diferents sessions de plàstica. Lligat amb el tema també s’ha escollit la disfressa de carnaval.

CICLE MITJÀ

Els grups seran heterogenis per tal d’afavorir el bon funcionament dels grups.

3r: els grups es fan dins de la classe.

4t: els alumnes de les dues classes proposaran amb qui volen treballar i nosaltres intentarem respectar les seves propostes (tot i que pot ser que haguem de fer alguns canvis).

CICLE SUPERIOR

Agrupaments heterogenis (de 4 o 5 components) entre els alumnes del mateix nivell.

Davant de la proposta inicial, debat en petit grup sobre les diferents propostes de treball.

Farem uns rols de treball, que seran triats pels mateixos alumnes: Portaveu, organitzador, secretari i manteniment.

Introducció del tema:

• Què sabem sobre el tema triat?
  • Què volem saber sobre el tema?
  • Elaboració de la rúbrica amb el grup, a partir dels criteris següents: Grau de participació al grup, grau d’assoliment del tema treballat, Valoració dels càrrecs desenvolupats i el resultat final del projecte.
  • Petit treball de recerca per grups, per situar-nos sobre el tema
  • Treball plàstic desenvolupat pels grups establerts.