IMPLEMENTACIÓ

Per implementar el projecte, el pautem una mica amb les següents tasques:

TASCA 1 (cerca d’informació)

TASCA 2 BLOG  Cada grup ha de crear un blog on hi hagi els següents continguts:

• Informació teòrica ( resposta a les  preguntes del projecte).També què heu après a la xerrada-tallers (prendre apunts als tallers)
  • FOTOS / VÍDEO (opcional) del vostre treball amb un resum diari de les tasques que heu realitzat ( aportació de la feina que ha fet cadascú). Cal fer fotos del procés.
  • Incloure pressupost inicial (previsió llista compra); despeses real i quadrament de caixa. ANNEX- Pressupost
  • Descripció del menú saludable que preparareu per als  alumnes de primer d’ESO – CARTA (hi ha de constar la procedència dels aliments)

TASCA 3

Ara ja us heu convertit en experts dietistes , que us permet la  preparació d’un menú saludable adreçat als vostres companys de 1r ESO. Comencem!

Cal que cada grup prepari un MENÚ SALUDABLE de 2 plats i postres ( no ou cru); disseny de la posada en escena (carta, complements, taula, guarniments, evitar materials d’un sol ús, si es pot…).

Per tant serà molt important el tema dels rols, tant per a la realització de les tasques comentades anteriorment com per a la preparació i exposició del menú saludable.

• ROLS PEL DESENVOLUPAMENT DE LES TASQUES 1, 2 i 3
  1.   COORDINADOR- PLANIFICADOR

Coordina i supervisa les tasques i la participació de cada membre.

S’assegura que es compleixin els objectius fixats pel grup i que s’avança en l’execució del treball.

1.   TRESORER

Responsable del pressupost i de la gestió dels diners.

1.   BLOGGER IMATGE

Coordina i es responsabilitza de les imatges que es van publicant al bloc.

1.   BLOGGER TEXT

Coordina i es responsabilitza de la redacció del text que es publica en el bloc, tenint cura de la correcció ortogràfica i gramatical, així com del disseny.

1.   PORTAVEU (rotatiu)

Responsable de la comunicació del grup amb altres grups o amb els professors.

• ROLS DIVENDRES (DIA DEL DINAR SALUDABLE)
  1.   XEF

Coordina i distribueix les tasques entre els membres per a l’elaboració dels plats.

1.   METRE

Fa una breu explicació del plat en el moment de servir-se. ( tenin en compte productes saludables i proximitat)

1.   AJUDANTS DE CUINA

Porten a terme les tasques que el xef els atribueix

1.   NETEJA

Coordinen els membres del grup per tal que tot quedi net i endreçat

Un responsable  del reciclatge ( 1 per grup)

Aquí teniu l’horari i el Planning dels alumnes, on destaquem la xerrada de presentació per un cuiner , un nutricionista i un pagès el dilluns, la sortida a “RIU VIU A PALAMÓS” el dimarts, el taller de “L’Isidre” el dimecres, i la sortida al Mercat el dijous (per comprar els ingredients que es fan falta) (https://docs.google.com/document/d/1FV1I_IOlm5SJ6666IcBKuxsJ9cbEg9jAiFbTcXhKyh4/edit)

• SORTIDA A RIU VIU (PALAMÓS) i sortida al mercat a comprar productes frecs.

• Sortida al mercat…