Metodologia – Salvem el nostre entorn!

El grup en què s’ha portat a terme el projecte és molt reduït. Són quatre alumnes amb necessitats educatives especials. Hem treballat fent servir una metodologia activa, participativa i globalitzada que parteix dels interessos del propi alumnat.

Així, doncs, l’agrupació sempre ha estat la mateixa: treball cooperatiu amb tot el grup i proposta d’algunes activitats individuals per atendre la diversitat i respectar els diferents ritmes de treball.

A partir de les diferents informacions, hem creat un mapa conceptual per organitzar les idees i continguts que anaven apareixent.

Ens hagués agradat tenir més temps, però només hem disposat de 5 sessions de dues hores i no hem pogut veure tot el que ens havíem proposat al principi.