METODOLOGIA

La metodologia que s’ha seguit ha estat ben diferent en cada cicle, tenint en compte les edats dels alumnes i el nivell d’aprenentatge.

S’han realitzat activitats de grup classe: s’han portat a terme tot un seguit d’activitats tenint en compte diferents àrees, però tots els alumnes han dedicat com a mínim una hora setmanal, algunes en gran grup, altres en petits grups i, també, tasques individuals.

A les reunions de coordinadors es van posar en comú les diferents propostes dels cicles i els dubtes per part dels tutors/es. D’aquesta manera es van unificar els criteris d’actuació de tota l’escola per construir el nostre producte final.

El treball realitzat al projecte ha seguit el mateix fil conductor, respecte i bones maneres. S’han anat creant diferents espais comuns a l’escola per exposar els diferents productes que anaven creant-se a les aules. El bosc de les paraules amables, la melmelada de colors, el sol de les nostres qualitats,…