En aquest projecte avaluarem que siguin capaços …
- D’utilitzar estratègies de lectura comprensiva i crítica de textos senzills de tipologia diversa.
- De llegir, comprendre i interpretar textos escrits senzills, captant el sentit global, identificant la informació rellevant i extraient informacions concretes. Creació i exposició oral de la ruta feta per Manlleu
- D’identificar i seleccionar, de fonts d’informació fiables, els coneixements que s’obtinguin de qualsevol font d’informació impresa en paper o digital, integrant-los en un procés d’aprenentatge continu.
Avaluació de les competències bàsiques transversals de l’àmbit digital
- D’utilitzar les eines i entorns digitals adients al treball a realitzar
- De realitzat activitats col·laboratives a través de les eines més adients.
- De crear, gestionar i participar en entorns de treball col•laboratiu digital d’aprenentatge.
Avaluació de les competències bàsiques transversals de l’àmbit personal i social:
– De manifestar confiança i seguretat en si mateix.
– D’utilitzar un llenguatge objectiu per parlar d’ell mateix.
– De valorar les pròpies capacitats i possibilitats en els diferents àmbit.
– Hàbits d’aprenentatge:
– Manifestar curiositat davant de nous reptes o situacions.
– Ser constant en la realització de les tasques encomanades.
– De reconèixer errors i mostrar-se disposats a esmenar-los.
– Planificació dels aprenentatges i organització del coneixement:
– Prioritzar les tasques que ha de realitzar segons els objectius.
– Utilitzar el quadern de l’equip eficientment.
– De comprometre’s amb les decisions preses en els diferents espais de participació.
– D’aportar idees en benefici de la convivència.
– Defensa el propi posicionament respectant el dels altres.