COM HO HEM FET?

L’equip de mestres hem treballat el projecte a partir de les diferents metodologies pròpies del cicle: ambients, tallers, sortides, festes… i tenint presents totes les àrees del currículum.

COM ENS HEM ORGANITZAT?

  • Intercicles: són activitats en les que hem agrupat tots els nens de l’escola des de P3 fins a 6è i han hagut de realitzar alguna activitat concreta:
    • Elaboració de màscares de guix de diversos animals per Carnestoltes
    • Creació de balls i representació a la festa de Carnestoltes
    • Creació de faules per Sant Jordi
  • Cicles: a nivell del grup dels mitjans (1r, 2n i 3r) ja sigui en gran grup o petits grups barrejats, s’han realitzat les activitats següents:
    • Tallers artíctics: creació d’hàbitats i, a partir de l’estudi de diferents autors, imitació d’obres d’animals.
    • Xerrades a l’escola: agents rurals, biòleg especialista en llops i cérvols, veterinària i falconers.
    • Activitat guiada per part dels ADF sobre rastres dels animals.
    • Visita-taller a l’escola sobre rèptils i amfíbis.
    • Excursió a la Fundació Mona.
  • Grup classe: s’han portat a terme tot un seguit d’activitats tenint en compte les diferents àrees, algunes en gran grup, altres en petits grups i, també, tasques individuals. Com per exemple: creació d’una cançó sobre l’animal, elaboració de la fitxa tècnica, sortida a Can Riquer a observar cérvols, decoració de la porta, evolució del retrat del Cérvol, retrat del crani del cérvol, descripció del cérvol, dites sobre el cérvol, description of animals, descripción de los animales, llegendes sobre el cérvol, tapa del dossier projecte, els reptes de la multiplicació…

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *