I arribats a l’última sessió és el moment en que els nostres alumnes donin a conèixer les seves habilitats culinàries, però abans de fer el tastet cada grup procedirà a mostrar a la resta dels companys i companyes tot el procediment. Aquesta tasca ja la tenien present des del començament del projecte i per aquest motiu han anat enregistrant tots aquells aspectes importants a tindre en compte durant el procés: ingredients i estris de cuina utilitzats, procediment d’elaboració, resultat final… Cal remarcar que el suport logístic dels familiars a casa ha estat important, ja que es tracta d’alumnes de 1r d’ESO que molts d’ells no hauran cuinat mai. D’aquesta forma el que s’aconsegueix és una implicació en el projecte de les famílies i una major motivació per part de l’alumnat, per tant l’aprenentatge serà més efectiu.
Amb tota aquesta informació recopilada a la cuina de cada casa, cada grup va tenir una sessió per poder preparar una presentació digital amb la finalitat mostrar tota la tasca duta a terme. Sempre hi ha alumnes que necessiten perfilar aquesta presentació i, llavors, ho van acabar d’arrodonir a casa. També els hi va passar a aquells que no van disposar del temps suficient per acabar-ho a l’aula.
La presentació s’ha dividit en dues parts: en la primera els alumnes han explicat l’elaboració de la recepta en anglès (dificultat addicional que se’ls demana) i en la segona part cada grup ha fet una mica de valoració del projecte en si i del seu propi treball.
Tot seguit, i una vegada acabades totes les exposicions, els alumnes i els professors presents han gaudit dels saborosos microorganismes.