Per l’avaluació del projectes’hancompartitambelsalumneselscriterisd’avaluació que són:
- 20 % Seguiment de les sessions i del treballdiari.
- 40 % Continguts i producte final ( 20% de cada instrument )
- 20 % Powerpoint i presentació oral.
- 10 % Coavaluació.
- 10 % Carpeta d’aprenentatge.
Cominstrumentsd’avaluacióhemutilitzat:
- Rúbrica del powerpoint i presentació oral.
- Rúbrica de coavaluaciótantdelsprocessoscomdelsresultats.
- Carpeta d’aprenentatge individual de cada dia.
- Graella del seguimentdiari del treball i actitud.
La construcció de les joguinesamb material reciclatseguint el procéstecnològic( donant una gran importànciaalsacabatsfinals ) juntamentamb el powerpoint i la coavaluació han estat les tasques avaluades de manera grupal.
S’han valorat de manera individual el seguiment diari del treball, la carpeta d’aprenentatge i la presentació oral del projecte.