EXPOSEM !

En una sessió d’equip impulsor vàrem estar parlant de la difusió que en fèiem dels projectes al centre i que calia prendre consciència de fer-los arribar a les famílies i dotar-los de significativitat, així com incorporar la col·laboració amb agents externs.  Aquest aspecte el valoràvem com a fluix en el centre.

En el projecte dels castells la difusió que s’ha fet ha estat la següent:

– En la jornada de presentació del Projecte Interdisciplinari de l’escola es va presentar un resum del projecte via una breu exposició oral als alumnes i professorat del centre.

– Els productes finals de cada grup s’exposen a l’entrada de l’escola (és el lloc on exposem els treballs perquè tothom hi té accés i els alumnes reben l’input de preguntes dels altres companys de centre i les felicitacions). És una bona recompensa!

[youtube]https://youtu.be/NjU1eLhaJ8s[/youtube]

– També s’ha fet un article al Blog de la plana web de l’escola i s’informa a les famílies del grup d’aquest nou article.

Com a proposta de millora valorem que una col·laboració amb l’entitat externa hagués estat enriquidora per acabar de vincular els treballs finals amb la pregunta-guia (Com podem fer un castell?).