COM AVALUEM EL PROJECTE?

La realització del projecte l’avaluem bàsicament a partir de l’observació diària, de les transcripcions de les converses que fem amb els infants i també mitjançant les seves produccions (fulls de documentació). És així com valorem el procés d’aprenentatge que segueix cada nen/a.

D’altra banda, al final del primer i del tercer trimestre cada alumne fa una carta pels seus pares/mares on explica quines coses li agrada fer a l’escola, què hi aprèn… En aquesta carta també es parla del projecte, de manera que fent la pregunta oberta “què hem descobert amb el projecte?” el nen/a explica els seus aprenentatges que nosaltres transcrivim. Aquest és un moment d’autoreflexió i ajuda a la mestra a comprovar, de manera individual, la significativitat dels aprenentatges pels alumnes i en quina mesura aquests han estat assolits.