Cal destacar :

Accés a la informació:

• El mestre crea una carpeta (compartida amb tots) amb diferents documents i enllaços on hi ha informació amb fonts fiables.
  • Visualització d’un slideshare (buscat pel mestre) per contextualitzar coneixements previs en gran grup.
  • Cada final de sessió, els alumnes tenen un espai per compartir amb companys, les planes web que han trobat útils.
  • Tenen llibertat absoluta a Google (importància de definir bé què busquen i els criteris de font de fiabilitat de la informació).
  • Total llibertat d’accés d’espais oberts i flexibles (en aquest cas: biblioteca, hall escola, aula plàstica, aula informàtica i aula ordinària). Canvi de concepció de l’ús dels espais al centre.https://photos.app.goo.gl/WMEA6ExG2h8LHQvk1

Com documenten els alumnes el propi procés de producció?

En aquest cas el producte final de cada grup d’experts serveix com a procés de producció ja que, a mesura que van donant resposta a les diferents preguntes que s’havien proposat, van definint i modificant com serà el seu producte final (format, informació rellevant i com exposar-lo als demés). Al final de cada sessió comparteixen amb el docent o amb el grup què van descobrint i com van canviant el seu treball final.