ÉS HORA DE CONCLOURE EL PROJECTE!

El fet de concebre el projecte com un sol camí que es bifurca en diferents temes que es van relacionant entre si al llarg del curs, fa que el producte final sigui el recull de les descobertes documentades pels nens i nenes. Així doncs, no s’estableix un repte a assolir en relació a crear algun producte, sinó que els reptes són més conceptuals: resoldre els dubtes i les qüestions que ens anem plantejant.

Aquest recull de descobertes es dóna a les famílies al finalitzar el curs escolar. Tot i així, es dóna molta importància al procés més que al producte final. És per això que, al llarg del curs, es va penjant a la web de l’escola com va evolucionant el projecte tot documentant-lo amb fotografies. D’aquesta manera els infants poden compartir més fàcilment amb les seves famílies allò que passa a l’escola en el moment en què passa, resultant així més significatiu per a ells/es.

A final de curs, un cop tancat el mapa conceptual, cada grup l’exposa davant de la resta de companys del cicle; en aquest cas EI5 l’exposa davant d’EI3 i EI4, compartint així les seves descobertes amb els companys i prenent més consciència dels seus aprenentatges.