En una de les tasques del projecte, cada grup de treball adopta el rol d’animador sociocultural i prepara activitats per a la resta de companys.
Vam acordar de dissenyar dues activitats lúdiques a realitzar durant el viatge de fi de curs o bé prèviament. Concretament, cada grup és l’encarregat de preparar un joc trivial de coneixement del país i una gimcana per un dels barris de Munic. Per ambdues activitats, l’alumnat treballa amb documents compartits al Google Drive i dues aplicacions específiques per a tals propòsits: Actionbound (gimcana) i Kahoot (joc de coneixement).
La setmana prèvia al viatge de fi de curs, l’alumnat jugarà als jocs trivial preparats pels altres grups en la sessió de tutoria. Pel que fa a la gimcana, es generarà un codi QR que serà inclòs en l’apartat d’entreteniment de la guia turística. Tots els codis QR de les diferents gimcanes així com informació generada en altres tasques són finalment compartits amb tots els grups per tal que les activitats dels diferents grups siguin tingudes en compte al producte final de cada grup.