LA PROGRAMACIÓ A TRAVÉS D’UN MAPA CONCEPTUAL

Afrontar un projecte suposa molts canvis i moltes incerteses. Una d’elles és com programar. A Cicle Mitjà hem intentat plasmar el punt incial i el punt final a través d’uns mapes conceptuals. Això ens ha permés contrastar allò que ens plantejàvem en un principi amb el que realment ha esdevingut.

Entenem que la nostra intervenció encara és excessiva. Ens cal més protagonisme dels alumnes a l’hora de traçar els seus propis camins d’aprenentatge.A través de les dues imatges podeu veure com ens han sorgit alguns “camins d’aprenentatge” que no teníem previstos; en canvi, alguns dels que prevèiem, han quedat sense investigar.

En el mapa conceptual sense color, veureu el punt de partida amb les diferents possibilitats que es preveien. En el mapa conceptual amb colors, veureu un registre del que realment s’ha fet.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *