Construïm ponts, per no tenir murs

Benvolguts i  benvolgudes, nosaltres som del Pius Font i Quer, un institut públic d’Educació Secundària i Batxillerat de Manresa. El nostre centre té 40 anys d’història i en aquest moment en el  claustre som 70 professors i professores.

Aquest curs és la primera vegada que participem en la Xarxa de Competències Bàsiques. Formem part de l’equip impulsor 18 docents de diferents àrees que tenim ganes d’aprendre i de començar a treballar per projectes a l’aula. És per això que ens han estat molt útils les experiències i observacions dels centres que ja teniu més bagatge en la xarxa, moltes gràcies.

Des de començament de curs ens reunim cada quinze dies durant dues hores. Hem estat preparant un nou crèdit de síntesi per a 3r d’ESO que es dirà “Més ponts, menys murs” i on cada grup haurà de planificar una ruta de descoberta de diferents ponts de la ciutat i el seu entorn per a l’alumnat de 1r d’ESO.

D’aquí a dues setmanes comença el Crèdit de Síntesi i ens estrenem, doncs,  en el treball per projectes. Tot l’equip estem molt il·lusionats per l’inici d’aquest aventura per a l’alumnat i per a nosaltres, amb la certesa que en aquest camí de descoberta, d’errors i d’encerts, tots i totes aprendrem a construir d’una manera diferent el nostre aprenentatge.