Què en pensen els alumnes de l’Univers BIOTEC?

La veu dels alumnes, ells ens expliquen la seva experiència després de participar en alguns dels projectes que formen part de l’Univers Biotec…..

El Jan, l’Àngel i el Flavius, alumnes de 3r d’ESO, són els creadors de l’Estació radio connectada Torre Vicens i ens expliquen……

“El fet de crear aquesta estació ens ha permès aprendre experimentant, però el més important és que això ho he fet disfrutant i amb ganes de més…”

L’Emma i la Wiktoria, ens comenten:

“Creiem que el projecte de l’Energia de l’hidrogen era una experiència molt interessant i en la que vam aprendre molt. Ens ho vam passar molt bé i al final del projecte ens vam sentir realitzades perquè el nostre cotxet funcionava” Ens agradaria continuar amb projectes així!

El Xavier i el Miqui, han treballat l’exposició de “Dona i ciència” i segons ells ha estat molt bé reconèixer la feina de les dones al món científic i tecnològic. Els agradaria molt repetir l’experiència i que tots vosaltres en puguessiu gaudir.  A tots/es us conviden a visitar-la (es troba al passadís de l’Institut Torre Vicens)  i també a trobar la científica amagada. Us esperen i us desitgen sort!!

L’opinió del Raül, del Pol i de l’Alis:  Ens hem divertit moltíssim. Creiem que ens hem compenetrat molt bé en equip. També que ens hem divertit molt fent-ho i hem aprés molt sobre això. Aquestes activitats han estat una molt bona idea ja que es diverteixen nens que fins i tot no els hi agraden les mates i les ciències i hem aconseguit captar l’atenció de tot espectador.  Ja tenim ganes de tornar-ho a fer!!