Preparem els alumnes per la utilització de les TIC

Des de l’àmbit de les TAC, hem après a treballar amb diferents eines digitals que després s’han aprofitat també en altres àmbits del projecte. Hem instruït els alumnes en el maneig del correu electrònic i dels documents compartits, per afavorir el treball col·laboratiu. Els alumnes han treballat les imatges digitals i com incorporar-les en documents, tant de processament de textos com de presentacions. Google Maps i les seves eines associades, han estat utilitzades per a practicar continguts d’orientació respecte al Sol, de localització, de senyalització i de mesura de distàncies, àrees i escales de reducció; que sempre s’han adaptat al seu entorn, el barri, com a part de l’Univers.

S’ha dut a terme una avaluació diària del procés i també s’ha lliurat als alumnes uns criteris d’avaluació final de l’objecte acabat i de la redacció de l’informe del seu procès tecnològic, amb l’objectiu que ells puguin entendre la seva qualificació en relació a la feina feta i presentada.