Què ha d’incloure el producte final?

El PRODUCTE FINAL DEL TREBALL a Primer d’ESO del treball del Jocs Olímpics serà la presentació en un format i suport a determinar (suport paper o suport tecnològic -eines de presentació-)  d’aquesta proposta / planificació del programa de la jornada d’acolliment de l’alumnat de 6è de primària. Ha d’incloure:

• Objectius de la trobada.
  • Activitats principals per complir els objectius establerts:
  • Coneixença alumnat 6è diferents centres adscrits.
  • Descoberta-visita centre – espais comuns 1r ESO prioritàriament.
  • Informació del funcionament i organització 1r ESO a La Serra.
  • Covivència 1r ESO-6è primària. *Esports/jocs –CONTRAOLIMPÍADA-: activitats, n. participants, desenvolupament.
  • Cloenda i lliurament detall trobada.
  • Horaris de realització, tenint en compte arribada a les 8.00 h, finalització a les 12.30h i respectant el descans a mig matí.
  • Agrupaments dels alumnes segons les activitats i manera de realitzar-los.
  • Tasques organitzatives/càrrecs alumnat 1r ESO i la seva distribució: Definir les responsabilitats durant la jornada -cura del material, control del grup… Voluntariat
  • Espais de realització.
  • Divulgació de la trobada als centres de primària i al nostre INS –revista, blog..-
  • Promoció de la trobada: mascotes, eslògans, logos, targetes distintives. Medalles, detalls
  • Ambientació del centre. Possibles himnes olímpics i/o coreografies.
  • La proposta ha considerar els diferents aspectes: