Les maletes viatgeres

A l’escola Àngel Guimerà el dilluns 9 d’abril vam engegar el nostre projecte interdisciplinar titulat “El món a l’escola”.

Per iniciar el projecte unes setmanes abans vam demanar als alumnes que portessin objectes identificatius de la seva cultura i les tutores les guardaven. L’objectiu era emplenar d’objectes unes maletes viatgeres per obrir-les amb els alumnes el primer dia del projecte i així contextualitzar-lo una mica.

Quan els nens i nenes van arribar dilluns a classe es van trobar una maleta i molt encuriosits van voler saber que hi havia allà dins. Les mestres expliquen que es una maleta viatgera, que ha visitat molts països del món i ens ha portat records dels seus viatges preferits.

Els alumnes han obert les maletes amb molta il·lusió i han gaudit i après moltes coses sobre tots els objectes que hi havia dins.

Us deixem un collage de fotografies on es reflecteix aquest emotiu moment.