L’hort a P5, el punt de partida.

El projecte de l’hort  a P5 (Vermells) neix de la proposta d’un dels alumnes, en el moment de conversa a la rotllana,  va proposar el tema a la resta del grup. De seguida  es van  motivar i engrescar amb la idea. El grup dels Vermells va tenir la necessitat de  compartir i fer partíceps del projecte a l’altre grup de P5. Tot va anar rodat, els nens i nenes dels Liles de seguida es van sumar a la proposta.

L’ HORT incentiva l’estudi i el coneixement d’hortalisses, plantes aromàtiques i treball de camp. L’hort és un petit espai on els alumnes poden observar i explorar les característiques dels diversos elements que formen part d’aquest ecosistema. Experimentar, provocar canvis, registrar les seves conseqüències i observar el procés de creixement de les plantes així com els animals que viuen amb aquestes.