Exposició oral

Al cap de dues setmanes, un cop acabades les activitats, els alumnes han de fer una exposició oral en grup davant de la resta dels companys de classe. Les exposicions tenen una duració de 10 minuts aproximadament i han de participar tots els alumnes del grup. L’exposició s’acompanya d’una presentació de power point, que serveix com a guia i a la vegada també es qualifica. Cal que els alumnes exposin les activitats realitzades, però sobre tot, que expliquin les conclusions que n’extreuen del seu treball i com creuen que es pot optimitzar la seva despesa energètica.

Les exposicions orals són avaluades amb l’ajuda d’una rúbrica per la resta des companys de classe i per les professores. Finalment se n’obtindrà una nota ponderada de totes les qualificacions realitzades.