Implementació

Posteriorment a la sortida, i durant un parell de setmanes a les classes de tecnologia i de ciències experimentals es treballa exclusivament el treball del projecte. Com a base es presenta el material web on es troben totes les informacions i activitats que caldrà anar desenvolupant. Algunes de les activitats estan plantejades per realitzar-se en grup i d’altres cal fer-les de forma individual i s’entreguen telemàticament a les professores corresponents, les quals les corregeixen i qualifiquen. Moltes de les activitats s’han de fer a l’aula d’informàtica, amb connexió a internet, ja que cal utilitzar la informació de la xarxa per fer-se, però d’altres cal realitzar-se a casa de cadascú, ja que es tracta de fer un estudi sobre la realitat energètica de cada llar, i que cada alumne prengui consciència del que té a casa seva. Per exemple, l’estudi sobre el tipus de bombetes que cadascú té a casa, o de la factura de la llum… S’ha intentat que cada una de les activitats tractessin temes diferents, però molt propers als alumnes.