LES EMOCIONS. PRODUCTE FINAL

Al llarg del projecte s’han anat elaborant diferents materials plàstics, tant representacions amb volum com amb paper. També, s’han anat recollint les converses dels alumnes, acompanyades de material fotogràfic. Amb tot aquest material, s’elabora un dossier que es lliurarà als alumnes una vegada finalitzat el projecte.

Quin producte final han de fer els alumnes?
Representa un repte per als alumnes?
El producte final es recollirà principalment en aquestes dues activitats.
Triem la nostra emoció
– Fitxa: Cada nen/a tria una emoció, pinta a la fitxa el seu monstre i escriu perquè ha escollit el monstre: “EL MEU MONSTRE ÉS DE COLOR….” “PERQUÈ…”

Com em sento
Cada dia els nens triaran com es senten i col·locaran una emoticona en una taula de doble entrada (emocions / dia de la setmana). Poden canviar l’emoticona si varien les seves emocions (la mestra observarà quins nens canvien d’emoció i si realment ella ho percep). Al final del dia es revisarà i es comptaran els alumnes de cada emoció. Al final de la setmana es construirà una gràfica senzilla.
Val a dir, que representa un repte per als nens i nenes ja que la majoria els costa verbalitzar i reconèixer les seves emocions. Des de l’equip de mestres, considerem que és un gran repte real ja que molts alumnes actuen amb impulsivitat i els costa reflexionar sobre les seves pròpies accions.

COMUNICACIÓ DEL PRODUCTE FINAL
Per tal de donar a conèixer el producte final del nostre projecte a les famílies, s’utilitzen diverses fonts com els vídeos, les fotografies, el dossier de cada alumne i el bloc de l’escola.