Escola Castell de Dosrius

Els resultats queden reflectits amb una mostra (murals, treballs, manualitats, experiments…) col·lectiva, realitzada per tots els cursos a partir dels diferents tallers amb temàtiques i continguts diferents. Al mateix temps, cada alumne, treballa a partir d’un dossier on queda exposada la feina realitzada individualment.

No es va fer cap mena de presentació.

Pel que fa a la vinculació dels objectius a la pregunta guia. Es va programar cada taller, a partir d’un llençol on hi quedaven reflectits els objectius mínims a assolir.

En referència a les presentacions, es va realitzar una mostra dirigida a docents, famílies i alumnes.

Tot i així, algunes de les activitats realitzades es van presentar, només, als alumnes del mateix grup. (Exposicions del producte final – Tallers).

Així mateix, tant les mostres com les feines realitzades, es van anar seguint per la web de l’escola i el seu arxiu multimèdia.