Escola Castell de Dosrius

En el procés d’implementació del nostre projecte hi ha en els diferents cicles múltiples respostes i solucions que parteixen de les preguntes inicials al projecte. Aquesta informació s’obté a partir de la pluja d’idees que van fer els alumnes, i algunes d’elles tenen en compte els coneixements previs. Aquests coneixements es relacionen i es sistematitzen amb les activitats dissenyades, amb els tallers i xerrades que es fan durant aquella setmana, tot i que cal dir, que els alumnes no tenen l’opció  d’autoregular-se pel poc temps que tenen, però si que hi ha un autoavaluació al final del projecte.

Els continguts del projecte es transfereixen a partir de les activitats, però els alumnes no són conscients d’assimilar i de transferir els continguts i les competències de diverses àrees  de manera transversal.

El projecte interdisciplinari el documentem a partir del dossier que els alumnes tenen, dels experiments que es fan , de les exposicions i presentacions d’alguns d’ells i de murals.