“Poble Viu” Projecte Interdisciplinari

Enguany el contingut triat per al projecte interdisciplinari ha estat  el                                       respecte a l’entorn urbà.

A Cicle Inicial, després de fer un recorregut pel poble per adonar-nos del que ens agrada i no, hem escollit 4 llocs per treballar-los en l’àrea d’anglès. També hem fet un poema, per tal que els respectin.

     RESPECT

School, respect it!

Park, respect it!

Square, respect it!

Town hall, respect it!

How to respect it?

TAKE CARE & CLEAN IT

A Cicle Superior, hem treballat les expressions artístiques urbanes: GRAFFITTI i RAP. Després d’elaborar un diagrama de Venn, assenyalant els elements en comú, hem escrit un rap per cantar i ballar i un poema acròstic sobre el respecte a partir d’un model.

Tots els cicles hem dissenyat cartells per tal de col·locar-los en diferents espais i que aquests siguin respectats. Aquí en teniu una mostra.

A Cicle Mitjà, hem elaborat una guia turística del poble de Térmens ( Triptic), en diferents idiomes: anglès, castellà i català.

IMG_3309[1]

 

 

 

 

IMG_3310[1]

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *