VISITEM TV3!!!

Avui, dia mundial de la televisió, ens han convidat a visitar la delegació de Lleida de tv3.

Hem anat  els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola.

Ens han explicat com preparen les notícies, com redacten, editen els vídeos, com són les càmeres, com controlen la llum, què s’emporten quan van a cobrir una notícia, el croma per projectar les imatges…

Ens han deixat provar el teleprompter  (càmera robotitzada que utilitzen per llegir les notícies) i hem entrevistat als propis companys!

Ah! I hem sortit al telenotícies comarques.

Ja ho veieu. Una experiència única!!

Si voleu mirar tot el recull de fotos. Aquí el teniu.

ASSEMBLEA/TUTORIA

El divendres passat mentres es feien activitats de tutoria alguns companys van anar a l’assamblea a donar les opinions de les seves classes.

ELS OCELLS

Avui ha vingut, a la nostra escola, el Pere Esteve per parlar-nos sobre els ocells que podem veure per la zona on vivim.

A P4 ens ha presentat els ocells que podem trobar a la nostra zona i ens ha ensenyat fotografies del colom, la cigonya, l’ànec, l’oreneta, pardal,… També ens ha explicat com neixen els ous i que mengen. Per acabar ens ha explicat el conte “L’aneguet lleig”. Ha sigut molt divertit! Moltes gràcies Pere!

I als grans, als de 3r i 5è, a través de fotos i vídeos ens ha presentat els ocells que podem trobar a la nostra zona, curiositats i les característiques d’aquests.

Moltes gràcies Pere!

Un Súper!!!

Com? Que encara no saps la notícia?

Un company de l’escola ha sortit a la tele!!!!

No t’ho perdis, mira-ho!!!

APADRINAMENT

Avui anem a buscar als nostres fillols per poder fer l’apadrinament. Ja ens coneixem una mica millor i alguns ja han mostrat les seves preferències lectores. N’hi ha que els han preparat algunes activitats molt divertides.

Apa! A gaudir llegint!! (RECULL DE FOTOS)

TALLER AMBULANCAT

Ahir, el Raúl i l’Eva d’Ambulancat, l’Associació per a la Difusió de la Salut Extrahospitalària, van venir a la nostra escola a fer diferents tallers als alumnes de P3, 4t i 6è, com cada any.

Hem après com s’ha d’actuar davant d’una emergència, el número de telèfon on s’ha de trucar (112),   quina informació cal donar i també a saber distingir quan una persona està conscient o inconscient i quina actuació hem de fer.

Ens han ensenyat i hem practicat la PLS (Posició Lateral de Seguretat) i les maniobres de Reanimació Càrdio Pulmonar (RCP). També hem après el funcionament del desfibril·lador.

Uns tallers molt pràctics i necessaris.

TARRAGONA

AQUÍ US DEIXEM UN RECULL DE FOTOS DE LES COLÒNIES DE TARRAGONA QUE VAN FER ELS ALUMNES DE CI I CM.

Vinga… un petit video dels artístes!!!!

3r Article

L’article d’aquest mes va sobre la motivació. Agafeu idees!!!

Sis maneres per motivar els nostres fills

Tràiler de la CASTANYADA

Ja tenim un recull amè de la festa de la Castanyada. A disfrutar.

VISITEN L’ESCOLA

Avui ens han vingut a visitar els alumnes de CM de l’escola Maristes de Lleida. Fan un projecte de conèixer pobles del voltant i per sorteig ha tocat Térmens. Han fet una petita ruta pel poble i han aprofitat per entrevistar la nostra directora.

Esperem que els hagi agradat molt el nostre poble.