Comencem l’escola!!!

Avui hem parlat de l’estiu, de la família, dels amics, de la Festa Major… però sobre tot hem parlat del que ens espera aquest nou curs i dels SOMNIS que volem que es compleixin.

Bon-estiu-2017

Vídeo de la Inauguració de l’Aula Tecnològica

Ja disposem del vídeo que va gravar l’Àrea TIC / TAC del Departament d’Ensenyament el dia de la inauguració de l’Aula Tecnològica.

Un gran record per un gran dia!

Només cal clicar l’enllaç de sota. Esperem que us agradi!

Vídeo Inauguració

COMIAT ALS ALUMNES DE 6è

El curs es va acabar  a la nit com no podia ser d’una altra manera: Acomiadant als més grans de l’escola que el curs vinent se’n van a l’institut.

Acompanyats de les famílies, amics i mestres vam passar una vetllada plena  d’emocions: rialles, llàgrimes… Han acabat una etapa i ara en començaran una altra a l’institut.

Ens van fer passar una bona estona amb un programa especial de RÀDIO  PIRULI: entrevistes, notícies, primícies, imitacions, publicitat i actuacions.

Què bé ens ho vam passar!

No podien faltar també les paraules dels pares i dels mestres!

MOLTA SORT A TOTS NOIS I NOIES!!!!

PISCINA

I què millor que acabar el curs a la piscina amb aquesta calor? Doncs això és el que vam fer.

A més a més ens ho vam passar superbé amb els inflables del NEREU!!!!!!

COMIAT ALS ALUMNES DE 6è A L’ESCOLA

Un acte obligat el darrer dia del curs és sempre el COMIAT ALS ALUMNES DE 6è.

Entre llàgrimes i rialles es van acomiadar de tots nosaltres amb unes boniques paraules.

També va ser molt divertit el PASSAPARAULA que els van preparar els seus companys/es de 5è

10 EN VALORS

Com cada trimestre estem molt contents de poder lliurar els diplomes de 10 EN  VALORS. És un premi al companyerisme, a les bones actituds que la nostra escola vol potenciar.

Premiem l’esforç que fan alguns alumnes per ser un 10 EN  VALORS.

MOLTES  FELICITATS  ALS  GUANYADORS! EL PROPER CURS ESPEREM DONAR-NE MOLTS MÉS!

CAMINADA

Hem acabat el curs amb una caminada a primera hora del matí per evitar la calor. Vam fer una volta per baix al riu. Ja és un clàssic del darrer dia de curs!

TEATRE DE CM

Per acabar el curs els alumnes de CM van interpretar dues obres de teatre:

Tercer – Llar, dolça llar

Quart – La rateta presumida (en anglès)

Els espectadors que van venir a veure’ns s’ho van passar molt bé i els actors i les actrius encara millor!

BOMBOLLES DE SABÓ I REMULLADA A EDUCACIÓ INFANTIL

Que bé ens ho hem passat aquest final de curs. Amb la calor que feia hem aprofitat per jugar amb l’aigua.

Un dia vam fer bombolles de sabó. Què divertit!

El darrer dia de curs ens vam remullar al pati de l’escola amb una palots d’aigua i una mànega. Vam acabar tots ben xops!