Cafè de l’artista

Ja hem fet el quart i últim cafè de l’artista d’aquest any. Espectacular!!

Ball de bastons, coreografia de les alumnes de 6è, 3 balls de l’extraescolars de zumba… i un bon berenar! Crispetes, síndria, meló, entrepans, coca…

Veure fotos

Comiat Sara

Avui la Sara, practicant d’ed. física, és l’últim dia que ha de venir per l’escola i per aquest motiu ens hem acomiadat d’ella. No us preocupeu ha dit que vindrà algun altre dia a veure’ns.

VISITA AL CREBA

Avui els alumnes de 4t i 5è han anat d’excursió al CREBA,  Centre de Recerca Experimental Biomèdica Aplicada de Torrelameu.

QUINES GANES TENIEN TOTS! Mireu!

Ja tenim les fotos!! Al·lucinant!!

VOLEU MIRAR QUINA RUTA HAN FET AMB BICICLETA?

TALLER DE DOBLATGE

Avui la classe de música s’ha convertit en un estudi de DOBLATGE! Ha vingut un actor de doblatge professional, el Xavi Fernández, tiet d’un alumne de l’escola i pare d’exalumnes. Ens ha explicat l’evolució de les pel·lícules, que es fa per poder doblar les veus i els alumnes de l’escola han pogut doblar fragments de la pel·lícula TROLLS.

Ara us podem deixar un recull de fotos. Quan tinguem els fragments doblats us els compartirem.

COLÒNIES D’INFANTIL

Avui al pati de l’escola no hi havia l’alegria dels més petits. Però sabem que s’ho estan passant molt bé de colònies a Cal Petit, Vilanova de Meià!!

Demà ens ho explicaran tot!!

TROBADA ESPORTIVA

Avui els alumnes de cicle superior han anat a Balaguer a fer la trobada esportiva. Una trobada que es fa cada any i que organitzen els/les  diferents mestres d’educació física de les escoles de la Noguera. En ella, els alumnes, fan tot un circuit passant per diferents estacions on realitzen un esport diferent.

Com sempre, s’ho han passat GENIAL!! Mireu.

FINALITZACIÓ DEL CONCURS

Avui hem acabat el concurs ENDEVINA ENDEVINA i hem fet entrega dels premis. Al final hem hagut de fer sorteig! Els grans les endevinaven totes!!

Ens ho hem passat molt bé! Esperem que més nens i nens s’animin a fer un altre concurs!

Voleu saber els resultats? Escolteu com va acabar.

Concurs Endevina Endevina

Avui a l’hora del pati els alumnes de 3r han dut a terme el seu concurs!! Un concurs que l’emmarquem dintre d’un projecte de llengua on treballen la descripció de persones i paisatges. Ha estat tot un èxit!! Han volgut participar molts alumnes. Demà farem la segona part del concurs!

Voleu sentir la posada en escena del concurs?

Tutoria – Projecte Bullying.

Alguns alumnes de l’escola, hem treballat a tutoria el tema del bullying, què podem fer per solucionar el problema, a qui podem demanar ajuda…

Hem visualitzar un curt protagonitzat  per diferents jugadors del FC BARCELONA.  On ens animaven a recolzar el que està sol i no deixar-lo fora de joc.

CONCURS LECTURA DE CONTES RÀDIO BALAGUER

L’escola està participant en un concurs de lectura de contes en veu alta. Fins aquest diumenge es poden fer les votacions populars. Entreu, escolteu-los i VOTEU a qui us agradi més.

Les trobareu a la web http://www.radiobalaguer.cat/portal/4/lectures.php