RECORDANT A MIQUEL MARTÍ I POL

JA FA DEU ANYS

QUE ENS VAS DEIXAR

Miquel Martí i Pol (Roda de Ter, Osona, 19 de març de 1929Vic, 11 de novembre de 2003) fou un poeta, escriptor i traductor català, un dels més populars del segle
En Miquel Martí i Pol era una dels poetes catalans més coneguts mundialment. Durant la seva vida va escriure més de trenta llibres, la majoria de poesia, que s’han traduït a molt idiomes. Va treballar en revistes i també va fer traduccions. Però també va tenir temps per escriure dos llibres de poesia per a nens.
 A la biblioteca Josep Vallverdú de l’escola tenim aquests llibres:

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.