Mor Isabel Arqué, esposa de l’escriptor Josep Vallverdú

La pedagoga Isabel Arqué, esposa de l’escriptor Josep Vallverdú, va morir divendres passat.

Va fer una contribució molt important a les terres de ponent en el món educatiu com a fundadora l’any 1969 i directora de l’escola Alba a Lleida. Aquest centre ha estat un referent de renovació pedagògica, impuls democràtic i fidelitat a Catalunya durant els darrers anys del franquisme i la transició espanyola.

L’any 2009 va ser guardonada amb la creu de Sant Jordi per la seva important tasca.

La nostra escola ha creat un vincle molt especial amb ella i el seu espòs perquè la nostra biblioteca la vam batejar amb el nom de “Josep Vallverdú”.

La recordarem sempre per la seva simpatia, el seu tarannà senzill i obert vers l’alumnat i professorat.

El novembre de 2010 vam tenir el plaer de compartir una tarda amb ella i el sr. Josep Vallverdú juntament amb el seu amic, l’actor Jaume Pla Pladevall i la seva esposa.

Isabel, mai t’oblidarem!

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.