Mes de la Biblioteca escolar

MES DE LA BIBLIOTECA ESCOLAR

L’ IASL (Associació Internacional de Biblioteconomia Escolar) va aprovar l’any 2.007 celebrar a l’octubre el Mes Internacional de les Biblioteques Escolares. El lema d’aquest any és:

Biblioteques escolars per a tots:
El desafiament d’atendre a la diversitat

mes

Des de la biblioteca Josep Vallverdú volem donar resposta a tota aquesta diversitat de lectors mitjançant diferents suports, tipus d’informació, llibres…

ACTIVITATS:

• Exposició dedicada a l’estimada escriptora M Dolors Alibés que el dia 8 de novembre farà un any que ens va deixar.

És una bibliomòbil muntada per alumnes de l’Institut Pont del Diable de Sant Salvador amb el seu professor Josep Maria Calbet.

Vols veure fotos de l’exposició?

biblio-124

Sinopsi: Les biblioteques són centres oberts a tothom les quals porten l’accés a la cultura i la seva difusió. Són, alhora, punts d’informació de la comunitat, fomenten els hàbits lectors de la gent, i són punts de formació de les persones al llarg de la seva vida.

L’he trobat al bloc de la biblioteca de l’escola Sant Jordi de Lleida.