Examen de medi!

Hola, simpàtics!

El Jordi no para, oi…? Us ha caigut un altre examen de medi per a dilluns! Doncs, mira, ja ho sabeu… Toca posar-s’hi un altre cop, que això és el cicle superior, nois, i aquí, anem a mil!

Vinga, va, que tampoc no és gaire difícil: és el tema 2, el que parla dels éssers vius i les cèl·lules.

I estudieu, eh…? Vejam si manteniu la nota tan guapa que vau treure la majoria…!  I els que no la van treure tan guapa, a veure si us l’apugeu…!

Apa, sort…!

Maria Curiosa.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>