La festa de Nadal!

La festa de Nadal és una de les festes més esperades de la llar; és una festa familiar i això vol dir que pot venir tothom que vulgui de la família! Com ja hem anat explicant en els altres articles sobre el Nadal, els infants i l’equip educatiu vivim les setmanes anteriors de forma màgica, amb molta il·lusió… I és amb aquest esperit com preparem la festa i la celebrem!

Aquest curs vam començar amb un senzill i molt bonic espectacle de mímica i música que havíem preparat les mateixes educadores de l’equip. La gratificació més gran de totes va ser notar el silenci dels infants i veure les cares atentes, els ulls grossos i el somriure mig obert que teníen tots els infants en mirar-lo!

Desprès vam sortir al pati. Alguns pares havien muntat els castells inflables i els nens i les nenes van córrer a enfilar-s’hi de seguida! Mentrestant, la resta de famílies van preparar la taula sota la carpa amb l’esmorzar, que estava boníssim!

L’equip també haviem preparat un fotocall, una zona amb material de Nadal per jugar i un taller de maquillatge que esperavem que agradés molt als infants… I així va ser!

I, per acabar d’arrodonir la festa, vam tenir la sort que l’alumnat de l’escola Doctor Arruga va venir a cantar-nos nadales al pati!

Agraïm la col·laboració de l’AMPA en l’organització de la festa i la participació de totes les famílies! Les festes familiars són moments per compartir entre infants, familiars i educadores; ens agraden molt aquestes estones en què podem parlar i riure distesament entre tots/es i desitgem que les famílies també les disfruteu!

Aquest article s'ha publicat dins de Curs 2019-20, Projectes, Treball en xarxa i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.