Mercat solidari amb la Marató de Tv3

A l’article titulat “Col·laborem amb la Marató de Tv3”, expliquem que, els últims cursos, els nens i les nenes de la llar d’infants fem manualitats perquè l’alumnat de l’escola Doctor Arruga les ofereixi a canvi d’una donació l’últim dimecres de mercat abans de la Marató de Tv3. Aquest curs, a més, vam coïncidir amb l’alumnat de l’escola Olivar Vell, que va cantar nadales a la plaça de l’església.

Així doncs, vam sortir de la llar i vam anar a veure la parada, que estava davant l’Ajuntament. Ens va agradar molt veure els nois i noies de l’escola Doctor Arruga repartint els ornaments i també veure els que ells/es havien fet per l’ocasió! Desprès vam fer un petit mos a les escales de l’Ajuntament però no ens vam quedar a sentir les nadales perquè…

Perquè teníem la sort que els nois i noies de l’escola Olivar Vell més tard passarien a cantar-nos les nadales a la llar d’infants!

Desprès de les nadales, vam poder jugar una estona al pati. El nostre pati ens agrada molt, i ens va agradar que també els agradés als noies i noies de l’Olivar Vell!

Va ser un dia molt bonic. Des de la llar d’infants, estem convençudes que compartir activitats amb les altres escoles del poble és bo per als infants i joves perquè, vivint el poble junts/es, no només es gaudeix més sinó que també s’aprèn a crear poble; i són ells/es qui, en un futur proper, el crearan!

Aquest article s'ha publicat dins de Curs 2019-20, Projectes, Treball en xarxa i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.