Validesa dels documents informàtics

  • Podem utilitzar mitjans informàtics en les actes i registres d’un centre docent amb aquestes condicions:
    • Ha d’estar aprovat  pel consell escolar.
    • En acabar l’any natural o el curs escolar, els registres s’han de relligar, amb les pàgines numerades.
    • Cada llibre ha d’estar obert i tancat per les coresponents diligències, signades pel secretari i pel director.

    *****************************************************************************

  • Els documents emesos per mitjans informàtics tenen validesa sempre que:
    • Es garanteixi l’autenticitat, integritat, conservació i la recepció per part de l’interessat.
    • Això també és vàlid en el cas de missatges SMS i correus electrònics.
    • Cal, doncs, demanar confirmació de rebuda.
Aquest article s'ha publicat dins de arxiu, Sessió 3. 08-09 i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *