El simulacre

Avui 15 de maig hem fet un simulacre d’incendi a l’escola per estar preparats per si algun cas. A les 16h aproximadament, va sonar el timbre 6 vegades però vam sortir en el 3 timbre, tota l’escola va sortir ràpidament a la pista de bàsquet, i es van trobar totes les classes, vam seure al terra i vam xerrar una mica i uns minuts després van pujar al les nostres classes. Vam continuant amb la classe, això va ser un simulacre no un incendi. Espero problemes amb les coses elèctriques de l’escola, n’hi amb foc!!!

One thought on “El simulacre

1. manuel alfaro

esta be per si es de veritat aixi estem preparats pero teniem k estar en mes ordre perk estabem una mica esbarats cridan y moltes coses mes y sol era un simulacre si fos de veritat mare meva.xdXD