Una meme? Què és això?

La Montse, des de Racó Tic ens ha nominat com a bloc solidari per compartir informació.

Què és això? De fet és una “meme” o cadena en la qual es van escollint els blocs que són més solidaris. Blocaires que comparteixen les seves idees i opinions, o que simplement ens ensenyen tot el que saben i ho fan una forma totalment altruista, generosa i voluntària, simplement pel plaer de compartir.

I llavors en què consisteix exactament? Doncs, la Montse ha triat un grapat de blocs, 7, i ens ha encomanat aquesta “malaltia” (jejejeje) .

I ara què haurem de fer?

Com a tota cadena, aquesta també té les seves normes. Cal nominar altres set blocs solidaris i enviar un missatge als seus autors/es. Aquests han d’enviar a la vegada aquest premi a set bloggers que triïn, fer un post i posar la imatge del Bloc solidari.

I aquestes són les nominacions:

Escola del Mar de Vilassar . És un altre grup de 5è: mirem el seu bloc i d’allà hem tret algunes idees.

Treu punxa a la teva imaginació: Bloc de 6è del CEIP Can Rull. La Loles proposa moltes activitats interessants pels seus alumnes i la participació és increïble.

Bloc del grup de ràdio de Sabadell: Grup de nova creació i amb bloc molt recent però que espera sigui actiu.

Bloc de P3 del Pau Casals: Nou d’avui, amb moltes ganes.

Bitàcola de MestraTic: Des del Raval, molt solidaris. Articles interessants i coses útils.

Bloc del Jose: Alumne de 5è que ha ajudat a mitja classe de 5è A a fer-se bloc al blogger 😉
Webquestcat: M’encanta aquest bloc, amb tot el que hi ha sobre webquests.

Espero que sigui tot 😉

3 thoughts on “Una meme? Què és això?

1. Pingback: Mar de Cinquè » Blocs solidaris