Cantata “A frec d’aigua” al Palau de la Música

Ahir diumenge cinc famílies de l’escola vam anar d’excursió al Palau de la Música de Barcelona a escoltar la cantata “A frec d’aigua” del compositor Antoni Miralpeix i el poeta Francesc Danés. En aquesta cantata hi van participar més de 400 cantaires i una orquestra simfònica amb bateria i instruments elèctrics. La segona part del concert va anar a càrrec de l’orquestra, que va interpretar obres de rock, jazz i pop.

Des de l’àrea de música valorem molt positivament el fet d’organitzar quan es pugui una sortida en algun concert interessant que es faci aprop, i ja fa uns anys vam visitar l’Auditori per tal d’escoltar la coral “Leoia Kantika Korala” dirigida pel gran mestre Basílio Astúlez.

imag

Aquest va ser el programa de l’actuació:

1a part
Cor Jove del Conservatori del Liceu
Orquestra Jove del Conservatori del Liceu i alumnes de les Escoles Vinculades
Cor de veus blanques de les Escoles Liceu
Ricard Oliver, director
Maria Hernández, narradora

Participen: Centre Professional del Conservatori del Liceu, Aula de Música Moderna i Jazz del Conservatori del Liceu,EM Liceu Urquinaona, EM Liceu Bonanova, Escola Pia Sarrià-Calassanç, Àgora Sant Cugat International School, EM Viaró, Aula de Música Canigó, EMD Tecla Sala, Taller de Música Sant Jaume i EM Santa Teresa de Lisieux i Escola de Música Victòria Geli de Calella.

2a part
Orquestra Jove del Conservatori del Liceu
Oriol Saña, director
Dee Jay Foster, arranjaments i composició

Amb la col·laboració d’alumnes de corda de les Escoles de Música Liceu Mataró, EMM Claudi Arimany de Les Franqueses del Vallès, EMD Tecla Sala, Àgora International School.

Participen alumnes de Cant Modern del Conservatori del Liceu.