ESTADÍSTICA

Per Bernat

L’Albert un dia ens va manar que escollíssim parelles per fer un treball. El treball consistia en fer un estudi estadístic amb la informació del tema que volguéssim, la informació l’hauríem d’extreure de la mostra (la mostra són les persones a les que faràs l’enquesta).
Però el treball es va fer ordenadament: primer – escollir el company/a, segon – escollir el tema, tercer – pensar les preguntes i la mostra, quart – passar les preguntes a una taula feta per ordinador, cinquena – anar a fer les enquestes, sisena – passar la informació a l’ordinador amb taules i gràfics, setena – opinar sobre els resultats obtinguts.
Al final, com gairebé sempre, no hem acabat la feina i ara ens hem de quedar a l’hora de el pati o quedar a la tarda per fer el que falti.

La meva opinió es que no m’ha agradat molt la idea perquè no la he acabat, però ha estat divertit preguntar-li a la gent la seva opinió.

4 thoughts on “ESTADÍSTICA

hola jeje a mi aquest treball ma agradat molt jeje jo le fet aMB LA NEREA JIJI bueno DeW!!! a tots i a totes jiji!!! vaig a fer més comentaris!!.

2. mariuss :)

ueeenas noelia si qe mola i moltt!! jjjajajajjaa

buenu ja veurem las notes a veure si “moeen” 😀

3. elena

Hola!!
    Ja fa temps que vam fer el treball de l’estadistíca i encara i a persones que no l’han entregat els recomano que l’entreguin tan aviat com poguin perquè que haguem passat a un altre tema (de mates) no vol dir que no tinguem que acabar el treball de l’estadistica, es més ja l’hauriem d’haver acabat tots..
    Per les persones que l’han entregat enorabona; estàn molt bé hi serveixen per saber varies coses, dels residus, de les preferencies de presidents del Barça, del temps de lectura, i de moltes coses més.

4. Bernat

molt ben dit elena, ens as escrit un discurs com els que diu l’albert, per a mi no son avorrits, perque de vegades aprenem coses interesants.
    dew classe.