Participem de La Mostra 2010

lamostra20101Aquest Any la Mostra de produccions audiovisuals que convoca la Generalitat de Catalunya té un apartat de blocs escolars a més dels habituals de vídeo, ràdio i fotografia. La classe de cinquè B de l’Escola Montserrat hem decidit presentar el nostra bloc a aquesta mostra i ho hem fet amb aquesta presentació:

Es tracta d’un bloc fet pels alumnes de cinquè B on es poden trobar articles i notícies importants de les activitats que fem a l’escola. Els articles els fan els alumnes de forma voluntària a hores lliures individualment o en parelles. S’expliquen excursions, treballs, exposicions i fins i tot notícies generals.
Hi ha diversos apartats com una taula amb les tasques pendents per consultar des de casa, o una pàgina especial per recollir totes les novetats d’un projecte de treball que vam fer.

Vosaltres, els nostres lectors, això ja ho sabeu, però volíem aprofitar per agrair-vos la vostra participació que ha fet possible que haguem passat els 50 articles i més de 200 comentaris des de principi de curs. Gràcies per la col·laboració. Ja us direm com ens va a la mostra.

8 thoughts on “Participem de La Mostra 2010

una pregunta!! algú sap de qui es aquest article esque no posa el nom de qui ho ha fet!!!
    ¿?

Bueno de totes maneres jo m’he llegit l’article i esta bastant bé, a mi m’hagrada molt aquest article!!!!!

2. elena

no crec que guanyem
    perque participen moltissimes escoles de Catalunya i seria una cosa super guay guanyar

3. noelia

Sí, Elena seria super guay que guanyesip per
    ò ho dupto molt perquè si que es veritat Elena que partícipen moltes escoles de Catalunya!!!!
    Però bueno el imprtant és que párticipem Elena!!!!!!!

4. Laura

no se sap mai si guanyarem o no, el més posible es que no guanyem però es veritat que lo importantes participar!!!!!!!

SÍ, HO IMPORTANT NO ES PARTÍCIPAR, SI NO ESFORÇAR-SE MOLT PER ACONSEGUIR-HO QUE ES VERITAT QUE EN TOT AIXÒ LA MARIA TÉ RAO I MOLTA/ISIMA!!!!!

JE,JE,JE!!!!!!
    ANIM CLASSE QUE NOSALTRES ENS PODEM ESFORÇAR DEMOSTRAR-LO I PODER GUANYAR ALMENYS PER UNA SOLA BEGUADA!!!!!!!!

6. Noelietta!!

hola jeje ja se de ki es akest article xd de nsatres kuan el vam fer a classe xd bueno dw!!

7. Saschon

noeliita es verdad pero lo podias haver resumido un poco mas no? vueno pues eso dew!!! XDXDXDXD