Activitats de Nadal P3

Aquests dies hem estat preparant la tapa de l’àlbum i la postal de Nadal.

Per la tapa de l’àlbum hem utilitzat:

  • Cola blanca
  • Purpurina
  • Estrelles

Cada nen/a tirava la cola blanca, a sobre d’ella hi han posat purpurina de diferents colors i per acabar les estrelles. Han quedat molt boniques.

Per la postal de Nadal:

  • Paper blanc
  • Rotuladors permanents negres
  • Foto individual de cada nen/a
  • Cors, fets amb una troqueladora.

Us deixem un seguits de fotografies on podeu veure una mica el procés de realització de la tapa i de la postal. Esperem que us agradi.

dscn4729

ARRIBA EL TIÓ

Aquest dimarts al matí ha arribat el TIÓ a l’escola. Tots els nens i nenes d’Educació Infantil hem sortit al pati a buscar el Tió. L’hem trobat amagat a dalt a l’hort, darrere d’un arbust. Com que estava mort de fred i gana, l’hem portat el vestíbul, l’hi hem posat una manta i una mica de menjar. I ara cada dia l’anem alimentant, esperant el gran dia, el moment per anar a fer cagar el Tió!!!
Cliqueu a sobre la foto per veure totes les fotos
cimg9877

MANUALITATS NADALENQUES A P4

S’apropa el Nadal, comencem a preparar la decoració. Aquest any, decorem el vestíbul de l’escola amb pots de neu, cases i arbres.
Per fer els pots de neu: enganxem el nostre ninot a la tapa, posem purpurina i omplim els pots amb aigua i glicerina. Per fer les cases i els arbres: preparem el guix, omplim els motlles i quan està sec els desemmotllem i finalment els pintem.
I com cada final de primer trimestre, preparem amb diferents tècniques, les tapes d’àlbum i la postal de nadal.
Cliqueu a sobre la imatge per veure totes les fotos de les activitats.
nahia

BEE-BOT A P4

Aquest dilluns al matí, vam tenir una sorpresa, ens va venir a l’aula una abella molt especial, el Bee-bot.És un robot programable i molt fàcil d’utilitzar, per aprendre robòtica jugant.
El primer que vam fer, va ser mirar, i començar a descobrir totes les seves peculiaritats, té rodes, té uns botonets amb fletxes. Finalment, ens decidim i comencem a experimentar i manipular amb ella, l’abella es mou per sobre el plafó i fa els moviments que nosaltres prèviament l’hi hem ordenat.
Cliqueu a sobre la foto per veure les altres fotos
cimg9600

2a SESSIÓ DE RACONS DE LLENGUA I MATES A P4

Hem començat la 2a sessió de racons de matemàtiques i de llengua.
El treball per racons és una metodologia que consisteix a organitzar l’aula en diversos espais on els alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma. És una manera de treballar més creativa i flexible, en la qual el paper del mestre és dinamitzar els aprenentatges i animar els alumnes a participar en tots els espais d’activitat i aprenentatge.
En els racons de mates estem treballant la relació entre el número i la seva quantitat, i ens estem introduint en els jocs de taula: el domino, el memory.
En els racons de llengua estem confegint els noms dels companys/es de l’aula, relacionem fotos de coses de la tardor amb el seu nom i treballem els noms dels nens de la classe a partir de la seva inicial, dels companys de taula,…
Aprofitant que a l’escola disposem de Tablets, hi ha un racó amb quatre tablets on fem jocs relacionats amb el que estem treballant.
Cliqueu sobre les fotos per poder veure totes les fotos dels racons.
Racons de Mates
cimg9632
Racons de llengua
cimg9343

INFANTIL TALLERS 2

Ja hem finalitzat la primera ronda de tallers de plàstica i n’iniciem una altra. En aquesta nova ronda tenim uns altres 4 tallers diferents. Aprofitant que estem a la Tardor utilitzem elements d’aquesta estació tan bonica. Collage de tardor on utilitzem papers, cartons, elements de la natura com fulles, branquetes, palla, etc. Silueta d’una fulla on els infants han de seguir la forma d’una fulla amb colors de la tardor. Esponjat de tardor i cargol sobre un fons de tardor. Esperem que us agradi veure com els nens i nenes utilitzen diverses tècniques, experimenten i manipulen diversos materials.
Cliqueu a sobre les fotos per poder veure totes les fotos dels tallers.
taller-2-fulles
cimg9479

Bee-Bot a P3

Dilluns ens va venir a l’aula un animalet molt especial, una abella. Primer de tot ens la vem mirar, ostres té rodes, i mira també té uns botonets. Mirem a veure què passa si toquem els botons….

Doncs això és el que vem fer, manipular i experimentar amb ella, i sabeu què? Es movia tota sola, i feia els moviments que nosaltres havíem apretat anteriorment.

Què divertit!!!!!!!!!

Mireu, mireu….

dscn4632

P5 SESSIÓ DE TABLETS

Cada Dijous els nens i nenes de P5 aprofitem les noves tecnologies que ens resulten tant interessants i motivadores. La classe del KILIMANJARO utilitzem les tablets de l’escola per treballar les lletres, els números, fem jocs de sumes, de trencaclosques, de memori…etc. Així aprenem d’una altre manera. Esperem que us agradi!!!Mireu que atents que estem!!!
tablets

CONTE EN FAMÍLIA A P4

La Mar, la mama del Tony, ens ha vingut explicar un conte a la classe dels Massai Mara. Ha estat una tarda molt divertida, tots els alumnes hem participat, alguns hem representat el conte  “Els tres porquets” , altres, hem representat diferents animals i mitjans de transport que entre tots hem hagut d’endevinar. Gràcies Mar!!!

Cliqueu a sobre la foto per poder veure totes les fotos de l’article.
cimg9443