El proper dimarts 6 de març, tots els alumnes d’Educació Infantil aniran al teatre de l’Aliança a veure la següent obra de teatre i dansa.
SENSE PARAULES, La Sal Teatro
Sinopsi:
Dues noies dormen tranquil·lament, com si res pogués alterar-les.
Però de cop, arriba l’aire sense avisar, ni preguntar i amb tota la seva força, tocant tot allò que es troba al seu pas.
Una de les noies deixa que l’aire mogui el seu cos i les seves mans… i balla per primer cop.
L’altra el deixa entrar al seus pulmons i comença a sentir els sons que surten de la seva boca… i canta per primer cop.
Poc a poc descobreixen què és l’aire: que ens envolta, ens empeny, ens acarona i ocupa el buit que deixem. L’aire que ens mou els cabells, asseca la roba o es cola pels forats per fer sentir fort el seu so.
Elles ens explicaran moltes coses sense parlar. S’han quedat sense paraules… o potser se les ha
emportat el vent.
Espectacle guardonat amb el premi al millor espectacle per a la primera infància FETEN 2016
NOVETATS AL PATI D’INFANTIL
Ja podem gaudir de les últimes novetats del pati d’Infantil. A l’última trobada que vam fer amb els pares, vam poder muntar el terra de la cuineta, els plafons musicals, les cordes i les rodes per escalar, i l’avi de l’Irune ens ha portat dos tipis molt xulos que ha muntat a casa seva.
Moltes gràcies a tots/es.
JOCS MATEMÀTICS A P5
PROJECTE PLANETES A P5
MÉS ACTIVITATS AMB BEEBOTS A P4 i P5
Racons 2n trimestre P4
Juguem amb el KAPLA a P4
A INFANTIL INICIEM L’APADRINAMENT LECTOR
Aquest divendres, els nens i nenes de P5 i P3 hem iniciat l’apadrinament lector amb els alumnesde 6è A i 5è A respectivament. Aquest apadrinament consisteix en que un cop al mes ens reunim i els nens i nenes grans expliquen o llegeixen contes als seus fillols i filloles. A part d’explicar contes també ens trobem en altres ocasions on els nens i nenes grans ajuden als més petits. Aquest divendres hem fet el primer apropament on els infants s’han conegut i s’han agrupat com ells i elles han escollit. Han mirat contes plegats i han jugat una estona al pati. Mireu que bé s’ho passen!!
P3 RACONS DE LLENGUA I MATEMÀTIQUES
A P3 treballem per racons dos o tres dies a la setmana. Aquesta metodologia consisteix a organitzar l’aula en diversos espais on els alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma. Des d’aquest plantejament es cedeix a l’alumne un gran protagonisme: participa activament en el seu aprenentatge, pot ser model i guia dels seus propis companys -es potencia el diàleg entre iguals-, pren consciència de les seves possibilitats, accepta i aprèn dels seus errors, treballa l’atenció durant un temps determinat… i molts aspectes més.
Els racons d’aprenentatges que realitzem són: identificar els noms dels nostres companys/es amb la seva foto, resseguir els noms, els números treballats, grafisme, classificació per colors, fer parelles de mitjons, jocs d’identificació i classificació de quantitat-grafia, seguir models de pius, ens familiaritzem amb lletres i números imantats, intentem confegir el nostre propi nom, joc del memori i construccions. Quina feinada que fem!!! Mireu com aprenem jugant!!
RUA DEL CARNAVAL
LA GRAN FESTA DE LA DISBAUXA. Tots els alumnes i mestres hem fet una gran rua pel pati de l’escola. Cada classe s’ha disfressat de la civilització antiga que representa el nom de la seva classe. Els nens i nenes de P3 han anat vestits de rei Sobek (cocodrils), els de P4 de mòmies i els de P5 de faraons i faraones egípcies. Tots ells representant la civilització de l’Antic Egipte.